DĖMESIO!!!

Kun. Eitvydas su Galilėjiečių bendruomene

meldžiasi Vilniaus Šv. Mikalojaus bažnyčioje.

Šv. Mišios kasdien (taip pat ir sekmadieniais) 17 val.

Kol bus šis skelbimo prierašas,

17 val. Mišių nebus.

Narių vertinimas:  / 2
BlogiausiasGeriausias

Praėjo dar vieni Galilėjiečių bendruomenei dovanoti Viešpaties metai. Vieni metai iš trylikos, kuriuos skaičiuojame nuo bendruomenės gimimo pradžios. Kokie jie buvo? Niekuo labai neišsiskiriantys, nes kryptis aiški – sekti Kristumi, kelias žinomas – Dievo dovanotas išganymo kelias, pramintas prieš mus ėjusiųjų sesių ir brolių, o bendruomenės vadovas kunigas Eitvydas tvirtai ir ramiai, su didele meile ir jautrumu mums kantriai vadovauja šiame kelyje. Praėjusiais metais sveikinome galilėjietį Evaldą ir jo išrinktąją Jurgitą sutuoktuvių proga, šventėme brolio Evaldo ir sesių Eugenijos, Jolantos, Juozės, Dainos jubiliejus, džiaugėmės augančiais vaikais ir anūkais, linkėjome tiesaus kelio baigusiai gimnaziją Aušrinei. Vasaros metu dalyvavome atnaujintuose baidarių žygiuose, kurių vienas buvo gana skaitlingas, net 11 baidarių teko nuomotis, kad sutalpinti visus norinčius plaukti drauge. Su rudens pradžia baigėsi atostogų laikas ir prasidėjo mūsų mokslo metai, kada skaitome Šventąjį Raštą, dalijamės tuo, kas mus palietė, taip praturtindami vieni kitus ir vis labiau atsiverdami tikėjimo dovanojamiems lobiams. Prieš kelis mėnesius bendruomenę atjaunino mažoji Paulė, gimusi Evaldo ir Jurgitos šeimoje. Šiek tiek vėliau galilėjiečių bendruomenės naujokų Liudo ir Ivetos šeima susilaukė pirmagimės Klaros Marijos. Gintautė, pabaigusi pažintinį naujokų kursą, išvyko į Maltą pas sužadėtinį. Lauksime sugrįžtant. Jurgita, Kristina, Lina, Regina, Tadas taip pat tęsia kelionę su mumis, vis dar ieškodami savojo kelio.

Eilinį laiką pakeitus gavėnios metui, vis dažniau stengėmės būti Viešpaties artumoje. Kiekvienas galėjome ramiai apsvarstyti, ar esant bendruomenėje yra išpildomas asmeninis nuolatinis Dievo troškimas, ar tikėjimo įtvirtinimui ir augimui padeda buvimas bendruomenėje, ar nori toliau keliauti su bendruomene.

Žinome, kad artėja mūsų laivelio prisišvartavimo prie kranto diena, kuomet norintys galės išlipti į krantą.

Apsisprendę toliau tęsti tikėjimo kelionę drauge, antrąją šv. Velykų dieną, po šv. Mišių, kartu su bendruomenės vadovu kunigu Eitvydu susirinkome Jėzuitų gimnazijos koplytėlėje iškilmingam Galilėjiečių bendruomenės nario siekio atnaujinimui. Kunigo pakviesti per bendruomeninės maldos žodžius jungėmės į vieną visumą. Viešpaties ir sesių, brolių akivaizdoje kiekvienas patvirtinome asmeninį pasiryžimą sekti vienatinį Dievo Sūnų, Jėzų Kristų. Šventoji Dvasia sujungė kiekvieno asmens ištartus žodžius tarsi į vieną rūbą, skirtą aprengti bendruomenei, einančiai žemiškosios piligrimystės keliu.

Iškilmės pabaigoje vieningai nuskambėjo Galilėjiečių himnas.

Jėzau Kristau, šviesk mūsų vadovui kunigui Eitvydui ir vadovauk jam.

Dieve Tėve, būk palankus Galilėjiečių bendruomenei ir padėk mums šaknytis tikėjime, kad būtume tvirti ir nesvyruotume kaip nendrės, atėjus išbandymų metui.

Šventoji Dvasia, teik gyvasties, globok mus ir padėk vykdyti didįjį Meilės įsakymą!

Palaimintoji Mergele Marija, apaštalai ir visi šventieji, užtarkite mus!

Galilėjiečių bendruomenės vadovą

kun. Eitvydą Merkį galite rasti

Vilniaus Šv. Mikalojaus bažnyčioje:

kasdien pusvalandį prieš ir tuojau po 17 val. šv. Mišių;

sekmadieniais ir šventadieniais nuo 16.00 iki 18.00 val.

Išpažinčių kunigas klauso kasdien pusvalandį prieš Mišias.

Ilgesniems dvasiniams pokalbiams reikia su juo susitarti iš anksto.